donderdag 2 mei 2013

Bibcatalogus in een nieuw kleedje

De catalogus van de bib zit in een nieuw kleedje.
Informatie zoeken over materialen wordt nu nog makkelijker en aantrekkelijker.
Er valt ook meer te ontdekken: relevante links naar UIT-activiteiten in je regio, luisterfragmenten, leestips, ...

De catalogus kan je raadplegen door te surfen naar http://dilbeek.bibliotheek.be of gebruik de zoekbox aan de rechterkant van deze pagina om snel te zoeken.

Met de nieuwe toepassing "Mijn bibliotheek" kan je nu online reserveren en verlengen. Extra handig is de nieuwe mogelijkheid om gezinsleden aan jouw profiel te koppelen. Met één klik op de muis krijg je dus een overzicht van de bibliotheekmaterialen die door jouw gezin werden uitgeleend.
In de toekomst zal je via "Mijn bibliotheek" van thuis uit ook digitale collecties kunnen raadplegen.

De eerste keer dat je gebruikmaakt van "Mijn bibliotheek" moet je je registreren. Daarna kan je gewoon aanmelden om je gegevens te controleren.

"Mijn bibliotheek" vind je via de link rechts op deze pagina of door te surfen naar de catalogus en vervolgens te klikken op "Mijn bibliotheek" rechts bovenaan de pagina.

Vragen of problemen? Wij helpen je graag verder bij een volgend bibliotheekbezoek.

In deze brochure staat alle uitleg over de registratie in en het gebruik van "Mijn bibliotheek".

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen