vrijdag 9 november 2012

Een greep uit de mooiste wensen

Tijdens de bibliotheekweek nodigden we jullie uit om een wens te doen voor de bib. Heel wat mensen hingen hun droom in onze wensboom. Geïnspireerd door al die leuke ideeën, trakteren we ook jullie graag op enkele van de leukste, origineelste en meest gewenste wensen:
"Ik wens een computer in de bibliotheek waarop je de titel van een boek zou kunnen intikken, zoeken én afdrukken zodat je je eigen exemplaar hebt en meteen kan beginnen lezen." - Kwinten, 11 jaar
"Wifi in de bib." - Kwinten, 25 jaar
"Een mooi afgewerkt terras waar je in het zonnetje een boek of tijdschrift kan lezen met een drankje in de hand." - Wendy, 34 jaar
"Ik wou dat er in plaats van boeken games in de bibliotheek waren. Elke keer dat ik me verveel zou ik naar de gamebibliotheek gaan." - Stefan, 11 jaar
"Een ruimte met gezellige zetels en een rustig muziekje op de achtergrond, waar je kan lezen en studeren en waar mensen elkaar boeken kunnen aanraden zodat we elkaar kunnen inspireren." - Ellen, 19 jaar
"Voor de kleine kindjes: poppenkast en verhaaltjes in het groot." - Julie, 32 jaar
"Een gezellige loungecorner met leuke relaxzetels waar iedereen ongestoord en rustig kan lezen en naar muziek kan luisteren (weliswaar met koptelefoon)." - Steven, 30 jaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten